Villkor och föreskrifter
ALLMÄNNA SERVICEVILLKOR
- Vi erbjuder 90 dagars funktionsgaranti på delar vi byter ut.
- Garanti kan inte lämnas på reparationer av vätskeskadade enheter.
- För din säkerhet så utför vi enbart reparation enligt angiven informationen. Upptäcker vi det nödvändigt att utföra ytterligare service på din produkt så kontaktar vi dig innan ytterligare åtgärder vidtas.
- Om du skickar in din vara till oss så skicka alltid med Rek brev via Posten. För förlorat eller skadat Rek inrikes lämnar Posten ersättning med högst 5000 SEK.
- Vi ansvara inte för förlust av paket som har skickats på något annat vis.
- Om du besöker vår butik på Bergsgatan 9 så kan du normalt hämta din vara efter en timme.
- Vi står ej för kostnader för förlorad inkomst på grund av felaktigheter.
- Vänligen specificera utförligt vad ni vill få avhjälpt för en snabb reparation.
- Vi rekommenderar alltid backup på din vara innan inlämning på service. Vi ansvarar ej för program- och mjukvara-fel. Det är emellanåt lämpligt att göra en fabriksåterställning efter en reparation. På en iPhone görs detta via iTunes.
- Av naturliga skäl ansvarar vi ej för förlust av lagrad kundunik information/data vid reparation och service.
- Om vi mot förmodan inte lyckas laga din telefon trots vår strävan, då betalar du som kund endast 100kr för nedlagd arbete.